Kväller

 
          Ja här skulle det vara en bild
          på Goe gubben när han ligger
          i sängen och är dålig.....men
          han kom på tvärsan så därför
          blev det en bild på mig i stället..
 
 
          En bild på en avslappad Ludde.....som
           snart ska få sig en sista promenad.....
           ja jag har ju fått ta alla promenader
           denna helg eftersom Goe är sjuk,
           just nu är febern uppe i 39 grader...
           oss emellan är jag lite orolig för
           lunginflammation....men det har
           jag inte sagt till honom....utan jag
           säger att han ska gå upp och hosta
           rent.......
 
.
         Fina Ella som blev 12 veckor i dag..
         hoppas att Goe är frisk till helgen
         så att vi kan åka in och Gratta henne
         på 3 månaders dagen........A.............
     

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tre Snyggingar!
Kram <3

2013-04-07 @ 23:45:41
Postat av: Anita

Haha.....Kramen..

2013-04-08 @ 09:03:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0