KLIPPNING

 
                      GOD MIDDAG.....................
 
          Efter frukost och Ludde promenad vid
          åtta tiden i morse.....så tog sig Goe an
          Goe Ludde för en frisering.....milde tid
          jag skulle kunna sticka en hel kofta av
          allt hundhår.......just nu tar vi en liten
          paus....Goe behövde också friseras så
          jag gjorde det medan Ludde tog igen sig,
          Ludde fick ett ben av mig för jag tyckte
          han varit duktig......och det gick han ut
          och grävde ner på baksidan........och
          kom in och var alldeles lerig på tassarna,
          och näsborrarna var fulla av lera.......så
          det blev tvätt nr 2 denna f.m.........Nu blir
          det grillat på altan och årets första potatis-
          sallad som jag har gjort med rödlök, kapris,
          basilika, olja och vinäger......gott.......A.......

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Gott!!!!

Kram till Dej & goe Ludde!

2013-04-21 @ 15:47:34
Postat av: Anita

Kram själv...Mariana.....<3

2013-04-21 @ 17:03:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0