Härligt,,,

 
            Jag är inte mycket för regn....men just i dag
            gillar jag det......tycker att det är såå skönt att
            all jäklar snö är borta......ingen strålande sol
            som skiner på mina skitiga oputsade fönster
            sovit hela natten ....utan ryggont och hosta...
            Kaffet som smakar kaffe efter en vecka där
            det mesta smakat kloak......får gå inne i min
            one pice och fårskinnstofflor....och bara dra
            fötterna efter mig...för jag är ju fortfarande
            sjukskriven.....vilken härlig torsdag.....A.........
           

Kommentarer
Postat av: Madde

Ahhhh vilken härlig dag du beskriver.
Härligt för dig....
Kraaam <3

2013-04-21 @ 10:12:53
Postat av: Anita

Haha....jag tänkte just på dig när jag skrev detta inlägget.....ett riktigt Madde väder......Kram.....

2013-04-21 @ 11:34:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0