Fina Ella

 
         Lilla fina Goa Ella har
         idag varit på födelse-
         dags kalas hos sin far-
         bror Daniel som fyllde
         36 år......och det var så
         jobbigt så hon tog en
         liten lur hemma hos farmor
         och det var väl tur det, för
         jag ville inte gå nära efter-
         som jag fortfarande är förkyld,
         men jag hoppas att jag kan
         åka in till stan och krama
         henne till veckan när jag
         ska in och röntga min rygg
         och mina höfter....hon är så
         pussgo...farmors fina lilla
         docka.............A..................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Ja, nog ser hon för go ut den lilla Ella!
Ser jag inte lite Farmordrag???

Du får skynda Dej att bli frisk!

Kramar <3 <3

2013-04-21 @ 08:54:50
Postat av: Madde

Jo visst är hon lik farmor:).
Jag satt just och tänkte detsamma.
Krya på dig vännen min...
Kraam Madde <3

2013-04-21 @ 10:10:50
Postat av: Anita

Haha...Mariana och Madde....menar ni den lilla saliv droppen i ena mungipan...lilla snuttan hon är såå fin....Kramar till er goa vänner..<3<3

2013-04-21 @ 11:32:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0