Fina Ella

 
          Lilla Mulliga Ella med mössan hon fick av mig.....
          hon som inte tycker om att ha mössa på sig
          men här ser hon såå himla glad ut...goa fina
          Ella .......jättesöt är hon...................................
 
 
          Här sitter det en annan goding och spanar....
          Husse och Daniel är inne på Marieberg
          Galleria..........Ludde och jag satt i bilen och
          väntade.....och han hade koll på alla som kom
          ut......och blev väldigt glad när han fick se sina
          "hussar".........I dag har det varit en stor strykardag
          och i kväll har symaskinen gått på högvarv.....det
          är nu jag saknar min fina mamma som var söm-
          merska så mycket.....symaskinen och jag är inte
          vänner...jag är alldeles för otålig.....men nu är
          det gjort.......i morgon blir det en husbilstur....A.....

Kommentarer
Postat av: Eva

Å vad söt lilla Ella är o vad hon växer. Vart går färden med husbilen nu? Ha det bra o hälsa.

2013-04-25 @ 21:28:01
Postat av: Anita

Hej Eva...Ja visst växer hon...hon ändrar sig vecka för vecka.... vi får gratulera dig för ännu en liten kotte...i släkten ..kul... I morgon bär det av till Mariestad...Ha en bra Helg...:)

2013-04-25 @ 22:21:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Visst är det fantastiskt hur dom växer och utvecklas i den där åldern!
Hon ser verkligen ut att trivas den söta lilla Ella!
En riktig solstråle!

Och den andra sötnosen Ludde blir man glad av! :)

Grattis till att husbilen får komma ut & röra på sej!
Hälsa min favoritstad, underbara Mariestad!

Trevlig helg... kram <3

2013-04-26 @ 10:06:55
Postat av: Anita

Hej Mariana....Ja lilla Ella är såå fin ..men det tycker väl alla far och morföräldrar om sina barnbarn....såg dina godingar på din blogg...Ludde luringen ja ..han hade uppsikt över parkeringen må du tro....klart jag ska hälsa till din favvo stad när vi kommer dit i kväll...ska bli kul...Kram och ha en bra Helg....

2013-04-26 @ 11:15:59
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0