Ella 3 månader <3<3

 
              Grattis Fina Ella....3 månader i dag.....
              Farmor och Farfar är i Motala och här
              har vi handlat lite................
 
 
              Ett par söta små skor  stl.16-17 dom kanske
              hon kan ha på sig när hon kommer till Italien
             i  midsommar......och en söt liten stickad hatt..
 
 
           Jag har fått Goes förkylning så i morse kl 0530
           ville jag åka hem för jag hostar och har svårt att
           svälja.......men efter lite frukost blev det lite bättre
           men jag mår inte bra......var på VC i går och blev
           sjukskriven för en muskel som har låst sig i ryggen,
           ska på röntgen nästa vecka....och så hade jag så
           dåliga reflexer så det blev en massa provtagningar,
           för det kunde ha att göra med min sköldskörtel sa
           doktorn.....i Motala är det nu + 6 grader.....och mulet
           men ingen snö...............A.....................................

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till Ella, både på 3månadersdagen o att hon har så fina farföräldrar. Hoppas du blir bättre snart. Hälsa!

2013-04-13 @ 22:07:09
Postat av: Anita

Hej Eva....Tack....Ja jag hoppas också att förkylningen ger sig ....för det här blev man riktigt däckad av..:)

2013-04-14 @ 20:48:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0