Ella 12 veckor.....

          Lilla fina Ella 12 veckor i dag......och
          3 månader på lördag....Goe är fortfarande
          sjuk, så därför gjorde jag mig till, och lagade
          mat som han älskar...ugnstekt falukorv och
          potatismos......men vad hade jag för det......
          inte ett jäklar dugg......när jag frågade vad
          han tyckte om maten sa han....ja jag har
          ju inget smaksinne....men.....jag vet ju att
          det brukar vara gott....men Daniel kommer
          också för att äta så det går åt........A.........
 
         

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken solskensunge ni har fått. Oj vad gosesjuk man blir.

2013-04-07 @ 19:15:53
Postat av: Anita

Hej Eva....Ja visst är hon gooo...och Lars är sjuk, så det blir att få se henne via mms...tråkigt men vi vill ju inte smitta henne...

2013-04-07 @ 19:50:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0