AJ AJ AJ

 
    Ja då var det kväll igen
    och tur är väl det...kl 08.00
    satte jag mig på en stol på
    röntgen....och klockan 11.oo
    lyfte jag på ändan för att gå
    in och röntga mina höfter
    och ländrygg...allt utom
    trosorna skulle av....efter
    en halvtimma på ett röntgen-
    bord, var jag så klar att gå
    därifrån....och det var lättare
    sagt än gjort......haha vi skrattade
    gott röntgen sköterskan och jag..
    du så hon, jag är ett år äldre än
    dig....och jag kan inte förstå hur
    vi med jobb inom vården ska
    jobba tills vi är 69 år, när vi
    knappast tar oss ur sängen
    p.ga våra arbetsskador i rygg
    och axlar redan nu.....Det var
    meningen att jag skulle åkt och
    krama om Fina Ella...men jag
    var helt slut så det var bara hem
    och sängen som gällde.......nu
    har jag blivit bjuden på en god
    sallad av Goe.....så nu blir det
    sängen igen.......A...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0