Västerås by night

 
                Här är vi på väg till en Kina krog för
                att få äta lite gott i ett regnigt Väster-
                ås...............................
 
 
                Det fanns ju lite att välja på........
 
 
                           Lite roligt hade vi..........
 
 
                 Jag åt min paradrätt...friterade räkor
                 i sötsur sås......men såsen tyckte
                 jag inte var någon höjdare............
 
 
                   Lars åt anka...och den var jättegod
                   tyckte han.........sedan blev det en
                   promenad hem till Ludde och sängen...A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jäklar vad gott det där såg ut du:).
Mumsfillibabba....
Själv var jag till Gullspång och käkade lite gott med Göran...det var riktigt fint där.
Så nu vill jag flytta till Gullspång här ;).

Kraam Madde <3

2012-09-24 @ 07:17:29
Postat av: Anita

Ja du Madde...det satt fint med lite Kinamat i helgen.....Gullspång, ja där kanske det är fint...jag har nog bara åkt rätt igenom....Kram..

2012-09-25 @ 13:28:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0