Söndag 16/9

 
            I dag har vi varit på Knista kyrkogård
            och fixat med Lars farfar och farmors
            gravsten......vi har tvättat den med
            boracol och vi fick nästan bort allt
            vi får ta det en omgång till senare,
            och så har han stagat upp den för
            den lutade lite också..........
 
                        Den vart bra tyckte jag......nu ser
                        man namnen på de som ligger där
 
                        Magnus och Anna har varit hemma
                        och ätit skinstek och potatis, Anna's
                        mage växer...det ska bli så roligt med
                        en liten bäbis......Sedan blev det en
                        sväng till svärmor Siv för hon behövde
                        få en hylla lagad av sonen......Nu blir
                        en sallad med ägg och räkor, sedan
                        väntar en jobbarnatt.........A..........

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack snälla. Vad bra att jag fick se bilder. Känns jättebra. Vad fint ni gjort. Jag var förbi innan jag åkte till Karlskoga o tyckte det såg bedrövligt ut.Tack än en gång o hälsa.

2012-09-16 @ 19:33:42
Postat av: Anita

Hej Eva.....Det mesta gick bort med boracol, men Lars ska ta med en av pojkarna och räta upp den lite till, den var lite för tung för Lars...Ha det gott...

2012-09-16 @ 20:08:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0