Sensommar

 
                     En bild tagen från spåret för en
                     stund sedan....sensommar....
                     jag tog en runda med Ludde
                     som vanligt vid den här tiden,
                     han bryr sig inte om att man
                     är sjuk inte...nej här är det
                     bara att traska på i vått och
                     torrt, frisk eller sjuk...........
                     jag hade kjol och vit utanpå
                     skjorta på mig...och inga fickor
                     och jag ville ju ha telefon med
                     mig, så jag tog en svart bajspåse
                     och i den la' jag i telefon och en
                     annan bajspåse.....och en bajs-
                     påse fick jag använda.......och
                     när jag kommer hem så går jag
                     till den nytömda soptunnan och
                     kastar i bajspåsen....men jag
                     hörde på dunset när den åkte i
                     botten på tunnan att det var nog
                     något annat i påsen...och mycket
                     riktigt...min telefon låg i botten på
                     tunnan.....jag det var bara att försöka
                     kravla sig i och hämta upp telefon...
                     fy sjutton vad äcklig....vilken tur att
                     mitt lucktsinne inte har kommit till-
                     baka ännu......och min vita skjorta
                     ja den hade en helt annan färg och
                     ligger just nu i tvättmaskin....ja så
                     mycket kan det hända bara för att
                     man ska rasta jycken.........A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha jag kan se dig framför mig;).
Du är för skööön.

Kraam <3

2012-09-13 @ 17:22:05
Postat av: Eva

Tur i oturen att det var eran egna soptunna.Som det kan bli. Kul att du delar med dej av vardagslivet. Ha det bra.

2012-09-13 @ 19:52:36
Postat av: Anita

Ja du Madde..så kan det gå när man inte tänker innan....kramen....

2012-09-14 @ 14:01:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva...Ja tänk om det varit någons annan soptunna som jag stått med huvudet i haha....jag tycker det är roligt att skriva och händer det något tokigt så bjuder jag på det.....Ha en trevlig helg och hälsa Kenneth....))

2012-09-14 @ 14:04:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0