Säljer

 
                     Vi har överskott på Möbler så nu
                      är det dags att sälja av lite, de
                      här 4 stolarna säljer jag för 150 kr
                      de ligger ute på facebook's sida
                      köp/sälj/bytes LEKEBERG.........
 
                      Det står visst något åttakantigt
                      glasbord som också ska läggas
                      ut, men det måste nog dammas
                      av först.......Jag har annars fyra
                      telefonsamtal som jag länge har
                      tänkt att ringa, men det har inte
                      blivit av....men idag ska jag nog
                      ta mig i kragen och göra det.....
                      sedan kommer snälla Camilla en
                      sväng i dag också......ja det var
                      lite vad jag ska pyssla med idag
                      Ha det gott........A...................
                   

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul med lite trevligt besök:)

Kraam

2012-09-26 @ 19:27:51
Postat av: Anita

Ja just av Camilla är det alltid trevligt att få besök.....Kram.....

2012-09-26 @ 20:23:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0