Missioni

 
              Ja då har de kommit till Lindex.....de
              nya kläderna Missioni.....fy sjutton vad
              perfekt man måste vara i kroppen för att
              kunna bära upp de här......inga vollanger
              varken bak eller fram........
 
 
                 Jag tycker det är så himla fult...vet
                 inte ens om jag skulle vilja ha en
                 sådan här som "morgonrock" i
                 husbilen ens.....jag tycker man
                 blir deppad av kläderna.....A......

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller helt med dig;).
Kraam <3

2012-09-27 @ 14:37:24
Postat av: Anita

Hej Madde....vi kanske vänjer oss, och handlar dessa kläder du och jag också för de verkar väldigt poppis...Kram.....

2012-09-28 @ 10:02:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Ja får det gå ett tag...så brukar man ju hänga med på det som är mode.Men det här har jag lite svårt för faktiskt.
Ja kanske någon tunika med det där mönstret till nyår då kanske;).
Kraam <3

2012-09-30 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0