Lådröj

 
               Jag drog ut en låda som jag inte brukar
               vara i så ofta.....och hittade ett par
               svarta knästrumpor som jag köpte
               till Wilma när hon fyllde 10 år och
               jag hittade dom aldrig...och nu fyller
               hon snart 11 år...ja så kan det vara
 
               Ja visste att jag köpt några bilder
               på en loppis någon gång och tog
               fram dom för att kolla om någon
               skulle passa i tavelramarna som
               Lars hittade i garaget....Den här
               föreställer Nyponrosor..............
 
          En kolmila från Småland....skulle ju
          passa mig...............................
 
                    sedan kommer det två som Prins
                    Eugene har gjort......den här med
                    snö........
 
                 Här är en med en bäck eller liknande
                 men de två första kunde nog passa i
                 ramarna........ja vi får se........A........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0