Köp och Sälj

 
              Nu har jag börjat städa lite garderober och
              nu ska här säljas saker som vi inte behöver
              men som någon annan kanske är intresserad
              av......på Facebook finns en sida som heter
              Köp/sälj/bytes Lekeberg.....och där har jag
              nu lagt ut två väskor.......denna för 75 kr...
 
                  Och denna för 40 kr....jag har aldrig
                  använt dom så de är fina och fräscha...
 
              Jag har köpt denna babysitter för
              för 100 kronor....jättebilligt tykte
              jag......den passar nog till "Lillan"
              när det blir dags.....i dag har jag
              putsat mina köksfönster som jag
              skulle ha gjort härom dagen, men
              i vanlig ordning kom det något
              annat i vägen.......och på sjuk-
              fronten är det lika illa med Gubben
              ja hu vad sjuka en del blir......A.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0