Gamla saker

 
                         GodMorgon alla Glada......
              Här är det fortfarande väldigt förkylt, men jag
              är så glad att jag inte gick till jobbet i fredags
              kväll, jag var faktiskt lite i valet och kvalet, innan
              jag bestämde mig för att stanna hemma...........
 
             Goe fortsätter sin röjning i garaget, han kom nyss
              in med en laddning som han ska gå igenom......
 
                Här låg det två gamla sagoböcker.....Tåget
                Tuff-Tuff och Törnrosa........fina..................
 
                Ett gäng med Sten's gamla kameror
                och tillbehör.........
 
                Den här tavlan tyckte jag var rätt fin...
                jag som gillar vatten......det är bara
                att rengöra och hänga upp..........
 
          De här två var med Rolf Lindberg's troll...
          jag tyckte ramarna var fina, så det går
          kanske att byta ut trollen mot något
          bättre motiv......................................
 
          Så hittade vi en bok om vävredskap som
          Lars morfar Martin Andersson, tillverkade
          och sålde.....Han hade verkstad i Kvistbro
 
         Ja ibland är det rolig med garageröj......A....
 

Kommentarer
Postat av: Eva.

Kul medgamla minnen. Här är hallen målad uppe o nere o ytterdörren bytt. Skönt. Krya på dej.

2012-09-09 @ 21:03:45
Postat av: Anita

Hej Eva..ja det är roligt att ta fram gamla ärvda saker som man bara lagt undan för att man inte hade tid att ta hand om det just då.....vad roligt, då har du fått en helt "ny" hall nu då förstår jag...hostan håller mig i ett järngrepp..men den ger nog med sig om några dagar...Ha det gott....

2012-09-10 @ 11:11:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0