frukost

 
                    GodMorgon Alla Glada.........
        Sitter just nu på Karlsborgs camping och
        äter en god frukost.....solen skiner från en
        klarblå himmel och vi ska ta en promenad
        in till stan och besöka lite roliga affärer, ja
        jag ska cykla för jag har ont i en fot, jag
        har haft ont några dagar under foten och
        i tån brevid stortån, men nu har den svullnat
        upp både under och över foten, så att det
        är svårt att gå på den.....hade jag inte haft
        ont så hade det nog blivit ett morgon dopp,
        vi tittade på tavlan med badtemperaturen
        här på campingen och på den stod det is
        så den som skrev dit det tycker nog inte
        att det är särskilt varmt i vattnet.....A.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0