Trött

 
 
               Fina päron har vi fått på vårt gamla
               gistna päronträd.......och jättegoda
               är dom...så där härligt hårda och
               saftiga.......................................
 
                 Goe Gubbens tur att stå för maten i dag....
             
 
                              
               Annars mår jag p..s i dag, jag tror
               att jag sov för länge.....sov till 14.30
               och så länge har jag nog inte sovit,
               bortsett från när man var ung....då
               man var ute och festade med gänget,
               då sov man tills det var dags att
               gå ut och festa igen......ja det var
               tider det........Nu blir det ännu en
               natt på jobbet, innan ledig helg...A...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ännu ett barnbarn.Det är guldkanten i livet.Kram AQ

2012-10-04 @ 18:35:30
Postat av: Anita

Javisst är det så.....och ännu härligare med barn, för hon som skulle sälja sin kana ångrade sig i sista minut och ville ha den kvar....men det finns flera att köpa, så det var helt okey, det är därför bilden är borttagen...kram...

2012-10-04 @ 18:45:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej men va synd men som sagt det finns fler att köpa.Fö verkar det vara ett riktigt gynsamt år för frukten,alla träd är översollade med frukt,mycket äpplepaj och inkokta päron blir det,gott!!

2012-10-04 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0