Släkten växer

 
              Det är tidig lördag morgon...klockan
              har nyss slagit fyra.....jag visste att
              vi hade fått en ny bäbis i släkten, och
              när jag gick ut på facebook så fanns
              denna bilden på honom, Malin och
              Lennart's lille son och Noel's lillebror
              Grattis till er.......jag tycker mig se en
              viss likhet med en morbror Filip........
              och nu är det inte bara mössan som
              jag syftar på...hihi.................
 
              Efter två jobbarnätter var jag helt slut
              i går, så det blev mycket sänghäng,
              det är därför som jag är uppe denna
              tidiga morgon.......jag var helt enkelt
              fullsövd klockan tre i natt.....Vi ska ev..
              åka en sväng med husbilen i dag.......
              kanske, inget är riktigt bestämt ännu..
              och ska vi inte det så blir det att börja
              putsa fönster på övervåningen...........
              Så går mina tankar just nu........men
              sedan kan det bli något helt annat....
              Ni får ha en bra lördag......A............
         

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhhh vad gooooo:).
Mysigt med bebisar.
Hoppas att det blir en tur med husbilen då...det är ju så vackert väder idag:).

Kraam Madde

2012-10-06 @ 08:42:57
Postat av: Anita

Hej Madde.....du det blev inget husbilsåkande...det blev fönsterputs, städning av "boa" och kålpudding....skönt att ha det gjort också...Kram..

2012-10-06 @ 11:26:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Å vilken gosig baby. Ni kanske tar en tur med husbilen o hälsar på oss snart! Ha det bra.

2012-10-06 @ 17:09:19
Postat av: Anita

Hej Eva...visst är de fina de små liven....det blir nog en sväng med husbilen till innan vinterförvaring, men vi vet inte åt vilket håll ännu, men är vi i era krokar så hör vi av oss till er.....Ha det gott.....

2012-10-07 @ 14:10:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0