Regn hela natten

 
                 GodMorgon...dagens frukost blev
                 en påse "blask".......................
 
 
                 Hur ska folk kunna överleva på
                 denna dryck i tolv veckor, men
                 tydligen går det......men jag tar
                 en då och då......när jag inte har
                 lust att plocka fram något ur kyl-
                 skåpet........Jag har jobbat denna
                 regninga natt, det satte i gång kl 22
                 och höll på hela natten, jag ska nog
                 ta med ett par stövlar och sätta i skåpet
                 på jobbet, för man sjunker ner till anklarna
                 i leran.....och jag hade på mig nytvättade
                 vita skor i natt..........
 
 
             Denna fina bild på Magnus och Anna är
             tagen på Gotland i somras.......fy vad
             jag längtar till sommaren......nej nu är
             frukosten avklarad så då blir det en
             Ludde promenad och sedan fönster-
             puts och matlagning innan nästa
             arbetspass tar vid...Ha det gott....A.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0