Celcius och D-vitamin

 
                           Hej Alla Glada.................
 
            Det syns på statistiken när jag inte varit
            inne på bloggen och skrivit på en eller
            två dagar......då går det alltid upp på båda
            staplarna....kul..........Nu ska jag berätta
            vad jag gjorde i går......jag steg upp 05.30
            en okristlig tid för mig som för det mesta
            inte gått och lagt mig då (när jag jobbar)....
            jo jag hade en tvättstuga som behövdes
            ta om hand, så jag började där med att
            vika tvätt....stänka och mangla, stryk-
            tvätten la' jag för sig...ja så plockade jag
            ihop tidningar och tomma kartongen, så
            det blev rätt fint......och så ringer de från
            jobbet och undrar om jag kan jobba på
            Gläntan mellan 13-16....klart att jag kan
            det ...jag hade ju bara kvar att stryka.....
            Jätteroligt var det att få jobba på dag-
            tid efter alla nattjobbsår.....När Goe kom
            hem drog vi till Marieberg för jag skulle
            köpa Celcius...(25 kronor på Life) men
            jag köpte 4 burkar och ska prova på jobbet
            nu i helgen......och sedan så här års
            behöver man ju D vitaminer så det blev
            även en sådan burk........Hoppade in en
            sväng till Ikea där det blev  2 taklampor
            och lite ljus köpta......Klockan 20.30
            var det jag som intog sängen.......och
            tittade på tv 4 programet om Eskilstuna
            djurpark...usch och fy....där var vi för
            några år sedan med Wilma....och gick
            förbi dessa kylrum.....fy f... säger jag
            Ja det var vad jag har sysslat med, nu
            blir det att vila för i helgen blir det jobb....A....

Kommentarer
Postat av: Eva.

Fullt upp! Jag har varit på Star For Life konsert med sydafrikanska ungdomar, The Moniker Timotej o 200 lokala skolungdomar. Jättebra. Ha det bra o hälsa.

2012-10-19 @ 22:22:22
Postat av: Anita

Hej Eva...Vad roligt det att få gå på en sådan konsert, med mycket ungdommar...kul....Ha det gott i grå vädret.....Anita.....

2012-10-20 @ 16:53:56
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0