SOVA ??

 
                            GodMorgon.............
 
            Precis när jag kommer hem från mitt
            nattjobb, så sätter gubbarna som gräver
            upp vägen i gång en sådan här "padda",
            och hela huset skakar.....fy sjutton hur
            ska jag kunna sova i dett oväsen, men
            jag ska ta på mig en pyjamas i alla fall
            ........man vet ju inte om jag vaknar upp
            ute på gatan och skäller på gubbarna, då
            gäller det att inte stå i bara "mässingen".......
            ...........Ha en bra dag..........A.............
            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skäll med mjuk ton,tror nog min "lille"pryar med gubbarna utanför dig.HaHa Kram AQ

2012-11-21 @ 21:26:10
Postat av: Anita

Hej Anette....Det blev inget skäll för jag somnade och sov gott...så de tog det nog "lugnt" utanför idag....Kram....

2012-11-21 @ 21:36:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0