Söndag

 
                            GodMorgon...............
 
          I dag vaknade jag innan klockan sju och
          var hungrig, så det var bara att hasa sig
          upp och göra tea och mackor......sedan
          satt jag där i min ensamhet med tända
          ljus och Goes ros och tyckte det var
          rätt lugnt och skönt.......i dag blir det
          att plocka lite efter gårdagen, tömma
          och skura ur tunnan och fylla på nytt
          vatten......jag är såå mjuk och len i
          skinnet efter badet i går.........man
          skulle nog bada tunna lite oftare.....
 
 
            Nu kom Goe ludde och den andra Goe
            hem från sin morgonpromenad, så nu
            ska vi ta ett litet snack om fortsatt
            trädgårdsarbete.....vi fick ju mycket
            hjälp av Erik och Jimmy i går men det
            finns fortfarande kvar att göra.............
            Ha en riktigt bra Söndag all......A.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0