Magnus 30-år

 
                      Grattis Magnus..................
          I dag fyller vår son Magnus 30-år....Grattis..
          Goe Gobben gick på högskolan i Linköping
          och jag ringde efter honom vid 06-tiden på
          onsdagsmorgonen och sa att han behövde
          nog komma hem till Fjugesta för nu var det
          nog något på gång 10 dagar för tidigt.............
 
          Ringde mormor Karla som kom med en
          färdig vispad sockerkaka i en kasse, hon
          skulle precis sätta in den i ugnen när jag
          ringde, så jag satt på min ugn på start
          och hon stoppade in sockerkakan som
          blev brun och fin på översidan men alldeles
          rinnig innuti............
 
         Vi fick stanna och släppa förbi 10-tåget
         vid Brånsta......och i det satt det en del
         Fjugesta folk som förstod att nu var det
         dags för en Sandström att födas..........
 
         Klockan 12.48 kom han, 3,960 kg tung
         och 53 cm lång.......det är alltså 30 år
         sedan i dag..........Grattis igen fina
         Magnus och ha en bra födelsedag, vi
         kommer och grattar dig i morgon......
         kram kram..........A.................
 
 
     

Kommentarer
Postat av: Madde

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!!!
Ett stort grattis till Magnus på hans 30:års dag.
Önskar vi alla i Hulvik:)

2012-11-03 @ 08:48:49
Postat av: Anita

Tack snälla Madde...jag ska hälsa honom från er...kram..

2012-11-03 @ 10:13:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0