Julklappen

         
 
              Jag har köpt mig en julklapp
              nämligen Postkodmiljonären...
              Gunvor en arbetskamrat hade
              vunnit detta, så vi fick prova på,
              och jäklar vad roligt det var......
              det är 2500 frågor och så får
              man 3 eller 4 svarsalternativ
              och så kommer ett ljud beroende
              på om man svarat rätt eller fel...
              och så slumpar det ut vilken
              fråga man ska ta nästa gång,
              så i natt när jag jobbade var jag
              inne på Bokia och beställde två
              stycken...ett till Margareta och
              ett till mig.......Nu snart dags
              för sista jobbarnatten...A.......
 
 
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0