Hett Bad

 
        Oj vad ont i kroppen jag hade
        efter allt trädgårdsarbete, som
        avslutades i garaget när det blev
        för mörkt för att fortsätta ute....
        där har jag målat två marchall-
        hållare...(röda naturligtvis)......
        När jag kom in blev det ett hett
        bubbelbad i en timma innan,
        Doobodo, och nu blir det att
        ta hand om middagsdisken,
        sedan blir det sängen och min
        bok........för snart är det lördag
        morgon och då ska vi dra ut i
        skogen och plocka hem lite tall-
        ris som jag ska ha i fönsterlådorna
        och lite fint lingonris blir det nog
        också.......Ha  en trevlig fredagkväll....A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jäklar vad flitig du är vännen.
Här har jag legat däckad i en vecka i förkylning o är inte bra än:(.
Kärlek & ljus till dig från mig.

2012-11-03 @ 08:56:51
Postat av: Anita

Hej Madde...stakars dig som är sjuk...Mariana och jag stövlade in på ditt jobb i söndagsnatt för att snacka lite skit....men vi möttes av Åke..?? och
inte av dig.....Kram och krya på dig....<3<3

2012-11-03 @ 10:16:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0