Chilipeppar

 
           Ja då har jag gjort en trenätters helg, så
           nu är det bara att vända om dygnet lite....
          
 
              Nu har vi plockat av Chilipepparn och
              hängt på tork i köket, jäklar vad starka
              dom är......här gäller det att inte ta för
              mycket..............
 
 
               Jag har köpt på annons en gung "elefant"
               och den är så himla söt........................
               Eftersom någon stal mina ljuslycktor i
               lördagsnatt så har jag nu ett annat
               projekt på gång, men den här gången
               ska det skruvas fast på verandan på
               framsidan, så tjuvarna får ha med sig
               en skruvdragare om de ska få loss den,
               så därför blir det nu ut i garaget och
               måla lite rött..??...............A..............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej du vännen...
Vad mycket chili du fick.Det fick inte jag.
Mina lade jag in i lag.Får se hur det nu blir.
Starka var dom i vilket fall;).
Fan vilka typer som stal dina lyktor...förstår om du blir förbenad....GRRRRRR!!!!!!
Ja det är lika bra att du skruvar fast dom...Förstår vad snopet för dom när dom kommer dit nästa gång o lampan tänds...dom börjar rycka i lyktorna o Ludde drar igång inne hos er.Då blir det springa av för dom....när Goe drar efter;).
Kram Madde

2012-11-16 @ 07:44:20
Postat av: Anita

Hej Madde..ja det blev en bra skörd av chilin, men jag tänkte att det är bäst att torka och använda i grytor nu till vintern...ja starka som fan är dom...jag vilka jäklar nötter som inte kan skilja på ditt och mitt....men den där Goe Ludde.. det vet jag inte om han vaktar så vidare värst bra...han är som tjuren Ferdinand...och gosar ner sig i mattes säng i stället......Kram.. och ha en bra helg<3<3

2012-11-16 @ 15:18:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0