Trött



                                 GodKväll ....................

         Ja då var det söndag och min jobbarhelg är över
         Magnus och Anna var hemma och åt mat i Lördags
         e.m....senare kom Daniel och Sandra på fika..........
         Jag har jobbat med syrran Ulrika och det har flytit
         på bra ....vi har samma "tänk" hon och jag och det
         flyter på så himla bra....det är guld värt när man får
         jobba med syrror som tänker i samma banor..........

         Sov inte så länge i dag ....och kom lite i konflikt med
         med Goe Gubben......som kanske inte förstår hur det 
         är att jobba natt.........Magnus och Erik har varit och
         hälsat på i dag.....det värmer ett modershjärta.........
         Fia och Lasse kom in och tog en fika.....kul...............
         Vi är ju lediga nästa helg och blir det fint väder så
         blir det nog en tur till fina Nora med husbilarna..... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja hos dig trivs man gumman...

Det kommer folk och går hela tiden.

Du har ett stort hjärta...och det känner man när man är med dig<3.



Att det är svårt för andra att förstå det här med nattjobb,det får vi leva med.

Oj oj oj så många gånger jag har predikat och bett om lite tystnad...så jag ska kunna få sova på dagen efter ett nattpass.



Kram på dig du min rara...



Madde

2012-05-07 @ 06:56:51
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Goa Madde.....Hördu du....nu är det väl snart dags för en loppis runda det var ju länge sedan....

ja det här med nattjobb det fattar bara dom som själva jobbar natt....Kram Kram.......

2012-05-07 @ 07:56:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja visst är det klart för en loppisrunda...

Vi kan väl se om vi kan få till det nån dag nästa vecka...Det vore jättemysigt.



Bamsekram <3

2012-05-09 @ 06:29:51
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Kul.. vi hör av på telefon....kram...

2012-05-09 @ 09:50:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0