Torsdag 10/5



           Ja nu har regnet kommit......och positiva jag
           tänkte när jag gick ut på en ludde promenad,
           att här behövs inget paraply eller regnjacka..
           nej här ska det bli skönt med lite ljummet
           sommarregn på sig.........jag kan säga att den
           Ludde promenaden blev inte så lång om jag
           hade tänkt mig........han fick pinka på några
           buskar längs gatan....sedan började jag att
           frysa om händerna......jo...ljuva sommarregn
           nu sitter jag här blöt i håret och fuktiga kläder,
           men inte något ont som har något gott med sig
           efter frukosten som ska intagas nu blir det en
           tur på "Hero"....motionscykeln.......................

          Natten gick bra.......lagom mycket planerade
          besök.....och några larm där folk hade dråsat
          i golvet.......men allt gick bra.........A.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0