Tisdag 8/5



                GodMorgon alla glada...........

          Efter en god natts sömn sitter jag nu här
          framför datorn......men det ska inte bli
          länge till.....Goe Gubben har åkt till jobbet
          och jag ska ta med mig NA till sängen och
          krypa ner till Ludde......men först har jag
          varit ut på nätet och kollat om jag kunde
          få några tips till middagsmat i dag och det
          fick jag........så i dag blir det pyttipanna
          med rödbetor.......gott......solen skiner så
          det blir nog en härlig dag i dag också.....
          Ha en bra tisdag..........A..........................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja tänk vad gott det kan vara med pyttipanna ibland.

Inte för ofta...men nån gång emellanåt.

Rödbetor....som man odlat själv.

Mmmm det är vardagslyx det;)



Kramelikram du rara <3

2012-05-09 @ 06:42:10
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...ja pyttipanna det är gott det....nej inte för ofta....men måste ju ha sparat på sig rätta ingredienserna.....lyckliga du som kan äta rödbetor som du odlat själv....jag får hålla till godo med de köpta.....Kram...Kram..

2012-05-09 @ 09:48:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0