solning



               I dag tänker jag tillbringa de flesta
               timmarna i denna solsäng och i denna
               ställning..........efter en massa grubbel
               om jag ska lägga ner bloggandet eller
               låsa den........så vet jag fortfarande inte
               hur jag ska göra.......så då släpper jag
               det för ett tag......så enkelt var det...haha..

               Jag bara älskar min tunna...tänk vad
               skönt, att det sista man gör på kvällen
               är att doppa sig, och det första man gör
               på morgonen är att doppa sig....helt
               underbart.......A...................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bättre att låsa bloggen ett tag om du känner så.Då har du ju den kvar i vilket fall om du skulle få sugen tillbaka att blogga.



Där ligger du gott i solen vännen.



Kraam Madde

2012-05-25 @ 16:42:26
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Jag har ju suget jämt att blogga...men ibland känner jag att det blir för mycket...Kram..

2012-05-26 @ 16:20:18
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0