Potatiskaka



              Här är den.........frasig och god......
              gjord i ugnen....snabbt..................



           Och till Potatiskakan blev det hel-
           stekt kotlett utan ben och en god
           gräddsås.........jäklar vad gott det
           blev....och jag som har varit uppe
           sedan tidig morgon har ju naturligt-
           vis redan smakat.......så nu är jag
           mätt och glad.......nu ska jag städa
           i besticklådan för jag var på Loppis
           i Östhammar........det får ni snart
           se.... vad jag köpte där.........A....
       

Kommentarer
Postat av: Madde

Mumsfillibabba det där såg gott ut.

Ett recept vill jag allt ha nästa gång vi tar en fika.



Kraam<3

2012-05-07 @ 07:00:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja den var inte svår att göra.....kom snart på fika så får du recepet....kram...

2012-05-07 @ 11:13:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0