Lördag 19/5









           Ja här kommer de utlovade bilderna på
           doppet........och badtermometern visade
           på +11 grader........friskt och skönt.......
           Goe Gubben hade lite svårt att zooma men
           jag är lika glad för det.....ni ser väl ändå att
           det Kärringa Sandström som doppar sig i 
           Västerhavet..............

           Sedan styrde vi kosan mot Ullared och Gekås
           och där vart det storhandling, som vi klarade
           på 1 1/2 timma........Nu har vi landat på en
           ställplats i Gränna.......skönt att vi inte har så 
           långt hem i morgon........................A.............
           
          

Kommentarer
Postat av: Mariana

Duktig flicka... Du är suverän, men det visste jag ju redan! Imponerad AB! Bara Du inte blir sjuk!



Du får investera i en polkagrisrandig overall också!



Kram på Dej Badbruden! <3

2012-05-19 @ 23:05:14
Postat av: Anita

Haha....snälla Mariana inte blir jag sjuk.....jag ska köpa lite polkagrisar till dig som du ska få när vi jobbar natt i sommar....kram på dig..<3<3

2012-05-19 @ 23:10:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Du är underbar! Kram <3

2012-05-21 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0