Härliga Måndag



              Morsdag har ju varit i helgen och
              det medförde lite hembakat.......



                   Av pojkarna fick jag dom här fina
                   formarna.........Jag fick även 5 kg
                   orensad strömming av Erik som
                   han hade varit i Bråviken och fiskat
                   i lördags...................................

                   Jag har även avverkat 30 timmar på
                   jobbet.......och ska nu sova lite sedan
                   är det dags för APT klockan 16 och
                   efter det ska jag på home party till
                   Anna N........kul.......full rulle hela
                   helgen.......så i morgon kommer jag
                   att lufsa runt i min onepice hela dagen...A...

Kommentarer
Postat av: Madde

Full fart....låter härligt;).

Fina morsdagpresenter....och sen strömming...yummie.

Du får hälsa alla jag känner som du träffar i eftermiddag och i kväll:).

Ha en mysig dag då vännen och kram på dig<3



Madde

2012-05-28 @ 07:56:13
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Fina Madde....nu blev det inget hos Anna.....jag är helt slut efter en trenätters...och ett APT möte...kram på dig vännen......

2012-05-29 @ 00:00:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hördudu goa Rallybruden...

Du får inte köra i X 2000 hela tiden...

nån måtta får det vara, tur att Du kan säga nej.



Vilka underbara skålar från pojkarna! :)

Du kommer väl att drömma om strömming... haha..



Ha det gott.. vi hörs snart... kram... <3

2012-05-29 @ 17:23:15
Postat av: Anita

Hej Mariana....jag hinner nog vila upp mig tills du kommer och jobbar här ska du se...ska bli så kul...ja jag är jättenöjd över mina fina skålar. nu

är strömmingen klar så nu är det bara att äta och må gott....Kram...

2012-05-30 @ 07:19:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0