Fredag 4/5




           I går åkte jag en sväng till Marieberg för
           jag skulle köpa ett "skal" till min nya mobil-
           telefon......och så skulle jag gå på Apoteket
           för mitt insulin och lite annat var slut, så
           jag hade skrivit en lång nota med grejer
           som skulle inhandlas....Jag var tidigt ute
           var där 1015.......inte alls mycket folk.....
           Jag köper mitt skal till telefonen och så
           in på apokteket.......då står det på en lapp
           att deras datafunktion hade lagt av så de
           kunde inte ta mot några recept........men 
           jag kan ju handla det andra som stod på
           notan.......det var bara det att notan låg 
           hemma på köksbordet......sjutton också
           Så jag gick in till Coop Forum och köpte
           två hummrar sedan åkte jag hem..........

          I går kväll till lat's dance åt vi upp hum-
          mrarna och lite stekt vitlöksbröd.....gott

          I dag ska jag först besöka Apoteket här
          hemma.....sedan ska jag åka till ica 
          Kvantum i kumla......för jag håller på 
          att virka mormors rutor i vitt och rött
          garn....och det garnet köpte jag innan
          jul när jag virkade tomtar......och nu har
          jag sprungit runt i affärer för jag vet inte
          i vilken affär jag köpte det......så nu är 
          det ica som ska utforskas och i sista hand
          blir det CityGross.........någon diagnos
          verkar det vara som jag lider av....demens
          kanske........A..............................            




Kommentarer
Postat av: Mariana

Nej då, Goe Anita... ingen demens... säkert bara det som jag lider av lite allmän förvirring...



Ha en bra jobbarhelg... hoppas att Du saknar MEJ!



Kram... <3

2012-05-04 @ 13:03:36
Postat av: ANITA

Tack snälla Mariana för diagnosen.....den tar jag åt mig.....klart att jag saknar dig när jag jobbar helg det kommer alltid att vara "våra"helger...Stora Kramen från mig....

2012-05-04 @ 13:12:21
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0