Ågren hälsar på....



                       Här sitter jag nu vid midnatt och
                       har lovat Goe Gubben ..........att
                       i morgon blir det nog ett dopp i..
                       Västerhavet......men just nu 
                       känns det väldigt kallt..............

                       Jag har nog lite ont i halsen
                       känner jag.......och det har
                       jag haft ett par dagar...hmmm..
                       ska man bada om man har
                       ont i halsen..........Ja om man
                       heter Anita Sandström ska man
                       naturligtvis ta ett dopp......och
                       ni som följer bloggen får ju se
                       hur det gick...................A.......

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej goe Anita... väntar med spänning på badbilder...



Fast sjukvårdsutbildad som Du är så vet Du ju hur Du ska förhålla Dej till kallt bad vid halsont...

Bara Du är frisk till vi ska jobba ihop!!



Ha det fortsatt gott.. kram... :)

2012-05-19 @ 13:14:15
Postat av: Anita

Haha....Mariana....jag trodde du visst att en kall avrivning blir man inte sjukare av.....klart att jag är frisk när du och jag ska jobba ihop...det ser jag fram emot....Kram....

2012-05-19 @ 17:37:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0