Torsdag 29/3



                    GodMorgon alla Glada.......

           I dag blir det Festmat i det Sandströmska
           huset....nämligen Isterband......gott gott...
           men det har tydligen varit en "läcka" för
           två av sönerna har anmält att de ska göra
           ett hembesök just i dag.......
           Annars har jag gjort en av två jobbarnätter
           och sedan blir det ledig helg.......och på
           Söndag blir det nog ett besök i Anki's
           magasin, för jag såg att hon skaulle ha
           öppet......måste ha med någon ståtlig
           tupp på Skåneresan tänkte jag.........A.... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Isterband och stuvad potatis??Himmelskt gott.Kram AQ

2012-03-29 @ 19:25:59
Postat av: Mariana

Tjingeling Goe Anita... jag kommer på besök när Du bjuder på något annat... isterband är inte min favorit, fast jag äter det.

Skämt åsido, en slät kopp kaffe skulle smaka gudomligt när vi ses! SAKNAR DEJ! Kram :)

2012-03-30 @ 00:45:56
Postat av: ANITA

Hej Anette.....Isterband är ju nästan Smålands nationalrätt.....sedan finns det ju kroppkakor och ostkaka också....jag tycker det är bättre än paltbröd och fläsk...men det är ju en smaksak....kram

2012-03-30 @ 07:33:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: ANITA

Hej Mariana .....klart att du ska bli bjuden på något annat när du kommer....då ska vi festa till det ordentligt...haha....ja nu måste vi snart träffas...det är ju skit länge sedan vi pratades vid...saknar dig också.....kram....

2012-03-30 @ 07:37:12
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0