Torsdag 22/3




                   GodMorgon alla glada..........

           Här kommer ett recept på en god äppel
           eller bär kaka.......den ska jag göra och
           ta med på vår Påskresa...................

          Min nattarbetskamrat Ulla ringde igår
          och frågade om jag ville följa med och
          träna i dag, så nu är det bestämt.....i
          dag drar jag igång..............

         Solen skiner i dag igen, så det blir nog
         ett race i kuvösen och ett race med
         Ludde innan mitt race tar vid...........
         Till kvällen hade jag tänk att göra
         kalvrullader........ hittade ett recept
         i HV tidning...................................
 
            Ha det gott i solen.........A.........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du ligger i...full rulle...lycka till med träningen... receptet på kakan ska jag knycka, men då blir det ju med glutenfritt mjöl istället förstås...ha en jättebra dag... kram... :)

2012-03-22 @ 11:08:02
Postat av: ANITA

Hej Mariana.....full rulle blev det och hård träning också....Vad bra om du kan baka kakan med glutenfritt mjöl......Ska hälsa till dig från viss personal på oxelgården....kram....

2012-03-22 @ 21:49:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Mariana

Goe Anita...orkar knappt tänka på att vi skulle jobba tillsammans nu...<3

Hälsa ALLA våra jobbarkompisar... kram :)

2012-03-23 @ 23:59:28
Postat av: ANITA

Hej Mariana....De hälsar till dig också....kram...

2012-03-25 @ 07:57:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0