Torsdag 1/3



                        GodMorgon alla glada........

           I dag är det 1 Mars.......om en månad är
           det dags att hämta ut husbilen, och samma
           vecka är det Påsk.......då blir det nog en tur
           söderut......Skåne kanske....vi får se, beror
           lite på vädret..........Det stundar en trenätters
           jobbarhelg för mig, så i kväll ska vi äta lite
           gott........det blir winerschnitzel med kapris 
           och ansjovis och till det blir det Goe Gubbens
           hemmagjorda pommes......som han friterar
           två gånger i fritösen......oj vilka frasiga fina
           pommes det blir när man gör så......Jag har
           fått på min lott att skala och skära potatisen
           och det överlever jag nog...............I går
           när Elin var här och städade så hade jag
           plockat ut allt ur mina badrumsskåp........
           och jäklar vad gammalt smink det stod i
           skåpet.......men nu är det slängt och skåpen
           är rena och fina.......skönt........Nu är det
           hög tid för frukost......Ha det gott......A........

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken lyx Du har Goe Anita, men det är Du värd!



Det är ju fan att vi inte får jobba ihop i helgen men jag skulle rasa ihop på fläcken om jag skulle försöka. Hoppas att Du får bra Syrror att jobba med.



Önskar Dej en trevlig kväll med en supergo måltid! :) Kram, kram....

2012-03-01 @ 10:13:03
Postat av: ANITA

Hej Mariana.....Det blir säkert någon bra syrra som jag får jobba med i helgen...det finns ju bara bra syrror i Lekebergs kommun...Och du ska vara hemma och friskna till ordentligt, så att vi får jobba någon mera natt innan du "drar".....Ha en bra dag...kram...))

2012-03-01 @ 10:35:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0