Tisdag 20/3

 

             Här kommer lite bilder från resan



        Här uppe på 10:e våningen bodde vi,
        Hotellet och poolområdet är fint och bra,
        men vilket jäklar liv det var om nätterna,
        och nu känner jag att om man vill sova
        gott ska man nog satsa på ett annat hotell
        som inte ligger mitt i smeten.....barerna
        stängde 0600 varje morgon så 0630 blev
        det tyst....och så var det varje natt........



                         Goe Gubben var upptagen med att
                         läsa nästan hela veckan........Anna
                         Jansson...Först när givaren är död..



         Så här såg det ut hela veckan....Jag, Goe och
         Lasse kryper under ett parasoll när det blir
         för stark sol......men inte Fia hon låg där i
         solgasset och stekte...så till slut blev jag så
         sugen på stekt fläsk och raggmunk.............



             Fia's arbetskamrat Jenny, med familj och
             kompisar kom besök, så vi tog en pilsner
             tillsammans......de hade hamnat lite "fel"
             det var meningen att de skulle varit på skid-
             semester i norra Sverige.....men det hade 
             blivit något strul med dubbelbokning och det
             fick de veta på lördagen, och på söndag
             morgon satt det åtta stycken på planet  till
             Teneriffa.....snabba ryck för målmedvetna
             människor........



                Här kommer historien om nackkudden....



           Jag köpte mig en rosa nackkudde på 
           IKEA, som jag tar med för att ha på
           flyget.......när vi kom till hotellrummet
           så la jag den på resväskan...men varje 
           dag när städerskan hade varit och bäddat
           låg den på min kudde i sängen.....jag tror
           att hon tyckte den var fin mot de vita lakanen...



             Vad blir det för mat......undrar dessa
             två herrar....och mycket mat blev det....



          Här är det sista kvällen så då firade
          vi lite, med oxfile och Faustino V11.....



           Hejdå Teneriffa för i år.....vi får se hur
           det blir nästa år.....både Ann-Sophie
           och Lasse och även Goe Gubben och
           jag har eventuellt  andra planer..........

           Ni som undrar som Mariana gjorde, var
           badbilden tog vägen....jo det var så att
           alla paparazzi faktiskt var upptagna för
           att plåta någon sorts modevisnig.....men
           håll ut....snart är det Påsk och då drar vi
           söderut igen ...nämligen till Skåne.........
           då om isen har släppt kan det kanske 
           bli en badbild.....Ha det gott........A

 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad trevligt med lite härliga semesterbilder...

men det blir minuspoäng för avsaknad av badbild!

Desto roligare när den kommer... ! :)

Huvudsaken att Ni hade en skön vecka... kram...

2012-03-20 @ 10:39:17
Postat av: ANITA

Hej Mariana....Du ska se att det kommer en badbild vad det lider.....veckan var varm och skön...nu har jag tagit en promenad med Goe Ludde och det är ju vår i luften...så himla gott...Kram kram....

2012-03-20 @ 13:28:45
URL: http://llekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Härliga bilder & rolig story som vanligt.

Välkommen hem bästaste du <3



Kram Madde

2012-03-21 @ 20:48:29
Postat av: ANITA

Hej Goa Madde....Jag saknar dig.....din blogg och dina kommentarer.....Tack....Kram kram....

2012-03-21 @ 21:05:47
URL: http://llekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0