Söndag 25/3



         I morse när jag kom hem från jobbet
         var det stränga order till Goe Gubben
         Väck mig halv tolv...om det inte snöar
         eller regnar...................för här ska det
         stekas..........................................



               Och visst blev jag väckt till grillade
               revben och divers tillbehör...sedan
               var det bara att intaga ryggläge i
               solstolen....och där mitt i solen har
               jag nu sovit i ca 2,5 timmar........
               och nu svider det skönt i det sol-
               brända skinnet..........skönt.......



             Och han vår "lille" ligger i skuggan på
             framsidan och kollar in folket som går
             förbi.........Ha en bra söndag kväll....A....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tjingeling Anita... vad underbart! :)

... och Du ska tala om livsnjutare, som Du skrev i min blogg... Du är mitt föredöme vad gäller så´nt!



Du fick väl grundfärgen på Teneriffa... sen får vi hoppas att det blir toppenväder dit Ni drar iväg med husbilen... tänk inte på mej som jobbar i påsk...kram... :)

2012-03-25 @ 23:50:17
Postat av: ANITA

Haha.....ja jag spädde på färgen lite i går, och förhoppningsvis blir det mera i dag......I Påsk ska jag höja mitt glas och skåla för dig som jobbar och sliter....Kram......

2012-03-26 @ 08:24:57
Postat av: Madde

Ha ha det ska va gött att leva...annars kan det kvitta.

Du har ett så jäkla skönt liv Anita...så du vet inte.

Ta tillvara på det och njut för sjutton.

Livsnjutare där;)



Kraaaam Madde

2012-03-27 @ 08:03:33
Postat av: ANITA

Ja vad sjutton Madde, här gäller det att blunda för dammtussarna och ta tillvara på dessa minuter som solen visar sig.....kram.....

2012-03-27 @ 09:26:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0