Från en vän






Goe Anita...

... det här inlägget är tillägnat Dej, Rallybruden...♥

Tack för Dina alltid trevliga kommentarer!
Tack för alla givande nätter, som vi tillbringat
tillsammans i Lekebergsskogarna!
Tack för den vänskap som vi byggt upp under snart ett år!
Tack för allt trevligt som Du skriver i meddelanden på Facebook och inte minst all klokskap!

Nu lägger Du jobbarkläderna på hyllan i två veckor och drar med Goe Gubben till Teneriffa...
Jag önskar Dej en underbar vecka med mycket sol, god mat och massor med gott att dricka.
Jag förväntar mej förstås bilder från badet!
Tänk att bara få slappa och njuta!

Själv ska jag försöka kurera mej efter bästa förmåga... fick ju en ytterligare vecka att vila...
Min målsättning är att bli frisk till det är dax för nya jobbet...

                  Var rädd om Dej, ärtiga Märta... kram...♥
                      



                             
                           Tack snälla Mariana.....
   
              Jag blir varm i hjärtat när jag läser vad du skriver
              och hoppas att vi kan hålla kontakten efter att du
              börjar ditt nya  nya jobb i Karlskoga.................

                  

                              Puss och kram........A......
    


Kommentarer
Postat av: Mariana

En god vän släpper man inte kontakten med i första taget... jag saknar Dej redan och våra "rallynätter". Minnena kan ingen ta ifrån oss..



Önskar Dej en görskön semester! Puss & kram <3

2012-03-09 @ 21:52:27
Postat av: ANITA

Hej snälla Mariana....det känns tryggt att vi kommer att hålla kontakten.....vi som ska öppna en affär så småningom.....Kram....<3

2012-03-09 @ 22:12:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0