Blommor



           Fy sjutton vad det blåser...och inte är det
           några varma Afrika vindar........nej kalla
           nordan vindar......Jag tog en promenad med
           Ludde, och gick in i blomsteraffären...........
           och kunde inte låta bli att köpa dessa små
           fina "blåsippor"..........................................



                 Och så tryckte jag ner en skylt med
                 Glad Påsk........för då brukar vi ju
                 vara på resande fot med husbilen,
                 så då tyckte jag att jag kunde vara
                 tidigt ute i år...............A................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilka underbara små vårblommor!

Ja, tänk snart hämtar Ni husbilen.. vilken känsla!

Den ena härliga resan avlöser den andra... kram..

2012-03-19 @ 16:25:00
Postat av: ANITA

Hej Mariana..Ja nu är livet härligt vi har mycket att se fram mot.....kram...

2012-03-20 @ 07:10:31
URL: http://llekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0