Bekännelse



                  DU SKALL ICKE STJÄLA......men
                  det har jag gjort......De har glasen
                  som rymmer 2 dl (inte mycket)....
                  dom fick man om man beställde in öl i
                  poolbaren på Teneriffa och de kostade
                  ca 25 spänn för två dl...okker............
                  men i allafall så är de av hårdplast.....
                  och ett par gånger per dag gick pool
                  personalen runt och samlade in dom
                  runt poolen.......men inte mina och
                  Ann-sophie's de hamnade i badväskan
                  och kom med upp på rummen.....sedan
                  att Ann-Sophie diskade sina och ställde
                  dom på köksbänken så att städerska
                  kom och tog dom när hon städade är
                  ju en annan sak.........men varför vi tog
                  dom var de att passar bra i husbilen och när
                  vi badar tunna.........men det här samvetet
                  gnager ju....jag har stulit......men efter
                  mycket grubbleri, kom jag på att när det
                  kostar 25 spänn för två dl öl så måste ju
                  det vara inklusive glas.......så nu är jag såå
                  nöjd och glad över mina 10 plastglas......A....

                  Ps...tog med ett par förra året också........men
                  skillnaden var att, då gick inte personalen runt
                  och plockade ihop glasen utan då kastade man
                  dom i papperskorgen.....varför känner man sig
                  skyldigare i år....Ds....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Nu förstår jag varför jag gillar Dej så mycket, Goe Anita...jag tycker att Du gjorde HELT RÄTT!!

Varje gång som Ni använder glasen kommer Ni ju att tänka på Teneriffa... det gör den resan ännu mer värd! Drick & njut!... kram... <3

2012-03-27 @ 17:01:34
Postat av: ANITA

Tack fina Mariana.....nu känns mitt samvete lite ljusare....jag ska göra precis som du säger...njuta och tänka på Teneriffa varje gång glasen kommer fram.....Kram du fina......

2012-03-27 @ 18:37:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0