Trött

 
               Trött trött trött.......fy vad jag
               känner mig sliten och ont i 
               kroppen och halsen.....men
               jag kan inte gå och lägga mig
               för då vaknar jag 0130 och kan
               inte somna om....nej fy fasiken
               nu känns det att denna arbetande-
               kvinna behöver semester......
               men samtidigt vet jag att i
               morgon bitti när man slår upp
               ögonen så känns det bättre,
               men först ska jag genom-
               lida denna natt.....A........ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo nu är man allt lite sliten och längtar efter semestern.Lite sol och värme är nog vad vi alla behöver,vi får hoppas på sommarvärme nu,tror nog att vi behöver det lite till mans för att ladda upp inför höst och vinter.Kram AQ

2012-06-27 @ 00:10:12
Postat av: Anita

Hej Anette....Ja jag tror som du att det är bristen på sol och värme som gör att man känner sig lite hängig nu...hoppas att den kommer snart...Kram...

2012-06-27 @ 07:54:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0