Söndag 17/6



                    Ja då vart det Söndag  och ledig natt......
                    Jag har målat min nya trädgårdmöbel
                    och putsat fönster i kuvösen............

                    Har nu "bara" 10:o jobbarnätter kvar
                    innan min semester träder i kraft......
                    men jag tycker det går bra att jobba
                    med dessa fina syrror som vi har på
                    Lekebergs Kommun.......positiva och
                    glada är de....så himla roligt att jobba
                    då.............A.....................................
                   

Kommentarer
Postat av: Madde

Positiva & glada människor är väl det bästa som finns....Dom gör livet till en dans <3.
Vad fin vovven är...man får nästan lust att pussa honom på nosen(rakt på dataskärmen).

Då börjar nedräkningen inför semestern då....

Kraam <3

2012-06-18 @ 11:53:34
URL: http://qwarforth.blogg.se
Postat av: Anita

Jag har skrattat åt denna goa hund..så jag höll på att kissa på mig....vi var på spåret och gick ..då stod Daniel på sin balkong så jag stannade och talade med honom ..och så tittar jag ner på Ludde...och vet du ..där sitter han och tittar på mig med en napp i munnen.....jag höll på att bryta ihop..och innan jag hade fått upp mobilen för att ta ett kort hade han spottat ut nappen....Lars hade sett nappen på vägen dagen innan....klockrent var det....A...

2012-06-19 @ 22:38:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Ha ha ha vad jag hade skrattat om jag sett honom.
Ha ha ha kan riktigt tänka mig en napp intryckt där vid hans platta nos...fniss.
Ja du...det var klockrent;)

Kram:)

2012-06-20 @ 08:00:49
URL: http://qwarforth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0