REGN REGN och REGN

 
                        Nu är det inte roligt längre........
                        tur att man inte har gått på
                        semester ännu....men det är
                        jäkligt synd om de som har
                        sin semester nu.........det borde
                        vara lag på att är det sådant
                        här väder på semestern då skulle
                        arbetsgivaren få bjuda på en vecka
                        utlandssemester....det borde de
                        väl fatta att ingen kan komma ut-
                        vilade från en sådan sommar...
 
                        Men nu ska jag jobba en natt med
                        Mariana och då skiner ju solen jämt
                        sedan blir det lite långledigt innan jag
                        jag går på mina sista jobbarpass....A....

Kommentarer
Postat av: Madde

Efter regn kommer solsken;)

Kraam

2012-06-29 @ 17:17:37
URL: http://qwarforth.blogg.se
Postat av: Anita

Ja visst är det så...men efter vilket regn....Kram..

2012-06-29 @ 21:50:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0