Onsdag 27/6

 
                                         I dag har jag hunnit med mycket
                                         jag har sytt nytt tyg runt "morfars-
                                         bordet", köksoffan och stolarna, det
                                         räckte också till en löpare till köks-
                                         bordet.......sedan har jag stekt goda
                                         köttbullar, som vi har ätit i kväll, och
                                         blir till matlådor i morgon...............
 
                                         Erik kom och kopplade på släp-
                                         kärran på bilen för jag skulle in
                                         och hämta Goe Gubben på jobbet,
                                         sedan blev det en sväng för att hämta
                                         mera plattor,  gången ska också
                                         bytas plattor på....och eftersom
                                         vädret blir sisådär så blir det ingen
                                         husbilsfärd denna helg....utan det
                                         blir trädgårdarbeten.....kul.....A.....

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad rart det blev...och så fina fåglarna du fick av Mariana.

Kraam Madde

2012-06-29 @ 17:20:31
URL: http://qwarforth.blogg.se
Postat av: Anita

ja jag gilar dessa fina fåglar...kram..

2012-06-29 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0