Kungligheter



                                                      Den här boken har jag
                                                      köpt och den tycker jag
                                                      är bra eftersom jag gillar
                                                      Kungahuset.........och jag
                                                      avundas dom inte.......utan
                                                      tycker att de gör ett jättebra
                                                      jobb.................A................. 
                                                      

Kommentarer
Postat av: Mariana

Håller med Dej, goe Anita... kram.. <3

2012-06-19 @ 21:52:09
Postat av: Anita

Kram tillbaka....Ha nu en trevlig, slapp och varm semester.....<3

2012-06-19 @ 22:33:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0