Fredag 8/6



                         GodMorgon alla Glada.......

                     I Bondepraktian i dag står det att
                     " Klart idag = 4 veckor med klart väder"
                     " Regn idag = 40 dagars regn"............
                     Ja det börjar ju bra............................

                     Nu tänker jag sätta en källarfranskadeg
                     och sedan ska jag göra lite tzatziki.......

                     I går blev det crep's med spenat och
                     baconstuvning och champinjonstuvning
                     i, och så snodde jag ihop två små Janssons
                     Frestelser i mina morsdagsskålar och så
                     drog jag till och gjorde Ananas och kokos-
                     paj.........Ja just i dag drar vi med hus-
                     bilen, och då är det så skönt att ha lite
                     färdig mat med sig............Nu är det
                     bestämt att det blir Gotland vecka 30
                     med Magnus och Anna.......det ser vi
                     fram emot......jag som aldrig har varit
                     på Gotland.....ska bli så himla kul.......

                     Nej nu är det dags att sätta fart.....Goe
                     kommer hem vid 12 snåret och då
                     förväntar han sig att jag ska vara klar

                     Ha en bra Fredag........A.....................
           

Kommentarer
Postat av: Mariana

Trevlig helg, Badbruden!

Kram <3

2012-06-08 @ 22:32:04
Postat av: a

Ha en bra helg själv....ser fram mot att jobba med dig snart...Kram...

2012-06-08 @ 23:06:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0